torstai 17. huhtikuuta 2014

Monenlaista on sanottu.. (The previous in Finnish)


Minun ME/CFS vuosinani minulle on kommentoitu sairauttani ja kykenemättömyyttäni monin tavoin.  Tässä muutamia niistä. 
Mikä on mielestäsi mukavin /ikävin lausahdus.  Kommentoi, pliis J

Kivasti sanottua:

Ei sinun tarvitsekaan jaksaa.
Ole armollinen itsellesi.
Jaksatko vielä?
Ehkä sinun pitäisi vähän levätä.
Kyllä mä ihan oikeesti ymmärrän, että sun täytyy perua.

Ei niin kivasti sanottua: 

Hanki kuule harrastus, niin voit heti paremmin.
Olet vaan laiska.
Sä näytät ihan terveeltä, miten niin et pysty tekemään…
Etkö vois vaan tehdä…
Sun pitäis vain päättää parantua..
Ehkäpä voisit paremmin, jos kävisit kunnon lenkillä.
Kamoon, yritä edes pysyä mukana!
Ehkä sun pitäis muuttaa johonkin toiseen maahan.
Kyllä muakin masentais, jos olis 30 vuoden kurjuus edessä.
Eiks oo ihan kiva loikoilla sängyssä kaiket päivät.
Sulla on niin helppo elämä!
Olisit kiitollinen, ainakaan toi ei tapa sua.
Hankit jotain uutta ajateltavaa niin olo paranee..
Mä en ymmärrä miten sun perhees jaksaa (sua).
Ootkohan sä edes oikeesti sairas?
Vika on vaan sun korvien välissä..
Mulla oli toi pari kuukautta sitten.
Mulla oli toi pari kuukautta sitten, mutta sitten mä päätin parantua..
Mä tiedän just miltä susta tuntuu (mä olin tosi väsynyt eilen)..
Sun pitäis vaan vähän taistella.
Mä olen varma että sä olisit ihan OK, jos et vaan ajattelis sitä.
Ajattele positiivisesti, niin paranet.
Kaikkihan me ollaan väsyneitä. Toi on vaan tekosyy..
Jos mulla olis toi, niin mä ainakin taistelisin sitä vastaan.
Taidan laittaa sulle lähetteen psykiatrille..

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti